Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2016

1st Creative Chef Challenge...By Metropolitan Foods


Το Creative Chef Challenge καλωσορίζει το 2016 και ετοιμάζεται για το πρώτο δείπνο της χρονιάς
Μια πρόσκληση/πρόκληση έχει ήδη σταλεί και ο επόμενος chef που θα μαγειρέψει για τους 12 εκλεκτούς καλεσμένους είναι ο Γκίκας Ξενάκης στο Aleria Restaurant.
Το τρίτο δείπνο στη σειρά αναμένεται συναρπαστικό και υψηλών προδιαγραφών όπως και τα δύο που προηγήθηκαν,με άριστη πρώτη ύλη και μοναδική τεχνογνωσία διαχείρισης υλικών από τους καταξιομένους Chefs . 
Η Metropolitan Foods στηρίζει την δημιουργικότητα των Ελλήνων chefs και εντείνει την προσπάθεια της για την ανάδειξη του γαστρονομικού δυναμικού της χώρας μας.Στόχος είναι να αναδειχθεί το ταλέντο και η γαστρονομική πρόοδος,που υπάρχει στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
Το 2015 διοργανώθηκαν τα 2 πρώτα δείπνα του Creative Chef Challenge. Προσκεκλημένοι ήταν οι chefs Τάσος Στεφάτος και Γιάννης Λιόκας που παρουσίασαν αμφότεροι δύο εξαιρετικά menu με πρώτες ύλες από την Metropolitan Foods.
Δημιουργικότητα και γαστρονομία μπορούν να συνυπάρχουν στην Ελλάδα ακόμη και στις δύσκολες στιγμές!

O chef  Γκίκας Ξενάκης θα σχεδιάσει, θα επιμεληθεί και θα παρουσιάσει ένα ειδικά σχεδιασμένο μενού για την σειρά Creative Chef Challenge.
Η παρουσίαση θα γίνει στο βραβευμένο εστιατόριο Aleria αρχές Φεβρουαρίου, σε ειδικό δείπνο στο οποίο έχουν προσκληθεί 12 επίτιμοι καλεσμένοι από τον χώρο της γαστρονομίας.


Να σας συστήσω την Metropolitan foods σε όσους δεν την γνωρίζεται.
Από το 2002 στην Ελλάδα η Metropolitan υπάρχει  με έναν σκοπό,να παρέχει premium beef και σπάνια υλικά γαστρονομίας που ένας Chef χρειάζεται για να ανεβάσει το πιάτο του σε άλλο Level.
Βασικό στοιχείο της Metropolitan είναι η γνώση και η εμπεριστατωμένη κατανόηση της διαδικασίας εκτροφής του ζωικού παράγοντα.Σκοπός αυτής της ανάγκης είναι η διάθεση προϊόντων υψηλής ποιότητας.

ΗMetropolitan  επένδυσε στη γνώση η οποία γνώση υπήρξε στρατηγική επιλογή της εταιρείας , καθώς το όραμα της εταιρείας ήταν αυτό το οποίο την κατέταξε στις κορυφαίες εταιρίες εισαγωγής τροφίμων.Αυτό που είχε σαν στόχο ήταν να δημιουργήσει την μέγιστη γαστρονομική εμπειρία στο περιβάλλον ενός εστιατορίου.
Η επένδυση στη γνώση κατατάσσει την Metropolitan ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες εισαγωγής τροφίμων στην κατηγορία premium.
Η ελληνική αγορά είναι κατά πολύ πλουσιότερη σε ποικιλία ειδών άριστης ποιότητας με πιστοποίηση.
Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι όμως της Metropolitan είναι οι  πολύτιμες συμβουλευτικές υπηρεσίες που παρέχει στους συνεργάτες της.

Κρέας

Η εξειδίκευση στο κρέας [beef] αποτελεί τον βασικό τομέα της Metropolitan καθώς έχει τη δυνατότητα να παρέχει, κατά αποκλειστικότητα, κρέας κορυφαίας ποιότητας σε παγκόσμιο επίπεδο βάσει τριών παραγόντων. Στοχεύει στην διαρκή ενημέρωση και γνώση ακολουθώντας τις παγκόσμιες εξελίξεις και τάσεις, επενδύοντας στην καινοτομία, την ποιότητα και το μέλλον, σήμερα.

Θαλασσινά

Η λειτουργία της εταιρείας ξεκίνησε με σαφή προσανατολισμό τη διάθεση premium κρεάτων, ενώ σήμερα, στον κατάλογο της περιλαμβάνονται επίσης θαλασσινά και προϊόντα delicatessen που ακολουθούν πάντα την ίδια φιλοσοφία και πρότυπα ποιότητας, επιδιώκοντας τη γνώση για τη διαδικασία αλίευσης, εκτροφής και παραγωγής από την αρχή της έως το πιάτο μας.

Delicatessen

Αξιοποιώντας την εμπειρία μας στην επιλογή κρεάτων αναπτύξαμε με μεγάλη αγάπη την συμπληρωματική διάθεση προϊόντων delicatessen. Σκοπός μας είναι η παροχή συνολικής γαστρονομικής εμπειρίας στην εστίαση ή το τραπέζι με προϊόντα που θα καρυκεύσουν, θα συνοδεύουν και θα αναδείξουν ακόμη περισσότερο τα προϊόντα κρέατος και θαλασσινών.

Η μέγιστη εμπειρία είναι προϊόν γνώσης και εκπαίδευσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου