Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Eva In Tasteland και οι δέκα συνταγές που αγαπήθηκαν περισσότερο!

Πέρασε ένας χρόνος από την πρώτη ανάρτηση σε αυτό το ημερολόγιο καταγραφής γεύσεων και στιγμών της γαστρονομικής μου ζωής.
Δεν ήταν τυχαία η ημερομηνία που διάλεξα για να ξεκινήσω αυτο το μπλογκ,που μόνο χαρές και ικανοποίηση μου έχει δώσει μέσα σε ένα χρόνο.
Ήταν 14 Φλεβάρη του 2015...Έρωτας για μένα το φαγητό σε όλες του τις διαστάσεις.
Και τώρα κοιτώντας πίσω στο χρόνο τα στατιστικά και τις συνταγές,συνειδητοποίησα πόσο πολύ απορροφήθηκα από την ροή και την δημιουργικότητα άλλοτε μέσα στην κουζίνα,άλλοτε σκαρφαλωμένη πάνω σε μία καρέκλα να ψάχνω το τέλειο σημείο φωτογράφισης,άλλοτε στο λαπ τοπ να αποτυπώνω τις συνταγές, να μιλάω με φίλους και συνεργάτες για δικές τους συνταγές,να εμπλέκομαι δημιουργικά σε Γαστρονομικά events,forum,σεμινάρια,συζητήσεις.
Σας ευχαριστώ πολύ που στηρίξατε όλη αυτή την δημιουργική μου τρέλα!
Οι δέκα συνταγές που αγαπήσατε περισσότερο!

(Τις έχω ανακατέψει...μόνο εγώ γνωρίζω την κατάταξη..χι χι χι )


                                                                 
                                         Μπουγάτσα η πανεύκολη Κρητικιά!

Lemon pie με μπισκότο Ginger του Chef Δημήτρη Παμπόρη



Το πιο ζουμερό Μπιφτέκι!



Συμπεθεριό με αυγά στο τηγάνι!







Ευχαριστώ πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου