Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Άγρια Σπαράγγια Ομελέτα

Η περιπέτεια με τα σπαράγγια...που κατέληξε σε μία υπέροχη ΟΜΕΛΕΤΑ ΜΕ ΑΓΡΙΟΣΠΑΡΑΓΓΑ...   Όταν το 2005 άφηνα πίσω μου την Αθήνα δεν πίστευα ότι υπήρχε ποτέ περίπτωση να ασχοληθώ με αυτή την υπέροχη συνήθεια που ονομάζεται τροφοσυλλογή...Η οποία θα πρέπει να ομολογήσω ότι από συνήθεια με τον καιρό έχει μετατραπεί σε πάθος...Δεν μπορώ να ησυχάσω αν ξέρω ότι εκεί έξω στην υπέροχη Κρητική ύπαιθρο υπάρχουν χιλιών λογιών καλούδια....περιμένω την εποχή του καθενός και τώρα είναι η εποχή όλων των πρασίνων..και με τόση βροχή που έχει ρίξει τα πάντα υπάρχουν σε αφθονία...Τα σπαράγγια πολλά αλλά και η φρέσκια ρίγανη και το μάραθο εκεί δίπλα τους μου τράβηξαν την προσοχή, απο την μυρωδιά που ανέδυαν, όσο εγώ έψαχνα μέσα στην ξινίδα για σπαράγγια...Η απαραίτητη καθημέρινη βόλτα από την μικρή μου φάρμα για το τάισμα των πουλερικών μου..και το μάζεμα των αυγών της ημέρας ολοκλήρωσε την ομελέτα μου.



....Περίσσεψαν βέβαια σπαράγγια και θα κάνω και την συνταγή της Μυρσίνης Λαμπράκη Ριζότο με Σπαράγγια...Αύριο...


Υλικά

3 αυγά
Μία χούφτα άγρια σπαράγγια
1 κουταλιά βούτυρο
3 κουταλιές ελαιόλαδο
αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση

Βάζουμε το βούτυρο και το λάδι στο τηγάνι μαζί και τα σπαράγγια και όταν τσιγαριστούν ίσα-ίσα ρίχνεις τα αυγά χτυπημένα με αλάτι 
σερβίρεις και τελειώνεις με φρέσκοτριμμένο πιπέρι.














2 σχόλια:

  1. Φοβερή τύχη!!! Ευτυχώς έχω μια κυρία στη λαϊκή μας αγορά που μαζεύει και φέρνει αλλά η χαρά της συγκομιδής είναι άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει αλλάξει η ζωή μου σε αυτόν τον ευλογημένο τόπο...γεμίζει ευγνωμοσύνη η καρδιά μου κάθε φορά που βγαίνω στους αγρούς!!

      Διαγραφή