Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Berlin Raki το μαγαζί που δεν "μοιάζει"


Το τελευταίο βράδυ μου στην Αθήνα πέρασε με καλή παρέα φίλων καινούριων και παλιών σε ένα μαγαζί που δεν μοιάζει με κανένα! 
Έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω το Berlin Raki. Από το όνομα και μόνο καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για κάτι το οποίο είναι αντισυμβατικό!
Δίπλα στις γραμμές του τρένου πάνω στην στροφή, νομίζεις πως το τρένο θα περάσει δίπλα από το τραπεζάκι σου.
Πιο Αθήνα πιο διαφορετικό και πιο πρωτοπόρο δεν γίνεται...Η οικοδέσποινα Μαρία μας περιποιήθηκε λες και ήταν Κρητικιά!  Ναι Ναι..καλά ακούσατε...αν οι Κρητικές είναι οι πιο φιλόξενες νοικοκυρές τις χώρας κατά κοινή ομολογία ..τότε η Μαρία σίγουρα έχει ρίζες από την Κρήτη και εξηγώ..
Στην Κρήτη αν ο άντρας αποφασίσει ότι στις 11 το βράδυ ήρθε η ώρα να φέρει την παρέα του, η Κρητικιά θα τον βγάλει ασπροπρόσωπο και θα του στήσει τραπέζι μέχρι να πει κύμινο με ότι έχει, αλλά θα το κάνει να φανεί πλούσιο και επαρκές.
Είναι η αγάπη για την καλή παρέα το μυστικό συστατικό της.
Αυτή την αίσθηση ένιωσα, ήταν όλα τόσο οικεία  που η Άρτεμις και η Μαρία με έκαναν να νιώσω σαν το σπίτι μου.Γιατί έτσι είναι το σπίτι μου.Λίγο απ'όλα με καλή διάθεση και πολύ αγάπη.
Το ντεκόρ του μαγαζιού σαν το όνομα.
Λίγο Γκράφιτι που προ υπήρχε και δεν βάφτηκε ποτέ..
καρέκλες διαφορετικές ,τραπέζια ανόμοια και πιάτα από κάποιο κεραμοποιείο του Ηρακλείου της Κρήτης.

 Και μέσα σε όλα αυτά άρχισαν να έρχονται τα πιάτα.Το ένα καλύτερο από το άλλο και τα ψησίματα μοναδικά.Η Αριάδνη Πούλιου Chef του μαγαζιού έχει περάσει από το King George και την Χύτρα,έχει και μία άλλη αγάπη την ζωγραφική.Επαγγελματίας ζωγράφος με πολλές εκθέσεις στο ενεργητικό της.Είναι καλλιτέχνης και φαίνεται.
Κρητικιά βέρα σε όλα της.Βλέποντας τα πιάτα έμοιαζαν διαφορετικά, πειραγμένα τα προσδιόριζες περισσότερο στην κατηγορία των Τάπας.
Το μόνο που θα έβγαζα είναι η γλύκα από κάποια πιάτα που ούτως ή άλλως έχει κατακλύσει τα Ελληνικά φαγάδικα πάσης φύσεως  και αυτό που θα πρόσθετα είναι κάποιο πιάτο με πίκρα που ούτως ή άλλως τείνει να εξαφανιστεί από τα Ελληνικά στέκια φαγητού (έχω και εγώ τις εμμονές μου).
Όλα όμως ανεξαιρέτως ...Μοσχομύριζαν Κρήτη ..γιατί η Κρήτη ζει μέσα στην Αριάδνη ζει στους γευστικούς της κάλυκες και στις παιδικές της αναμνήσεις..και το βγάζει σε κάθε πιάτο..και όποιος έχει παρόμοιες αναμνήσεις το αναγνωρίζει! Και εγώ σε αναγνώρισα ....αναγνώρισα την νοστιμιά της γιαγιάς και της μάνας σου πίσω από κάθε μπουκιά μου... 



Το Berlin Raki είναι ένα μέρος που σίγουρα θα ξαναπάω...Δοκίμασα πιάτα που στην πλειοψηφία τους μου άρεσαν είδα ανθρώπους που μου μοιάζουν, χαρούμενους και με κέφι για ζωή, άκουσα μουσικάρες και ήπια και ρακί στο κέντρο της Αθήνας! θα στείλω και τους φίλους μου να περάσουν τόσο καλά όσο πέρασα και εγώ!

Κωνσταντινουπόλεως 44 και Ελασιδών 29 Αθήνα
21 3031 3519



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου