Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Είσαι ΘάΜα!

Αυτό το βράδυ δεν θα έτρωγα κάτι απλό ...και το γνώριζα..αυτό το βράδυ ήμουν καλεσμένη δύο καλών φίλων μου. Που και οι δύο έχουν μανία με την γεύση.

Το ραντεβού δόθηκε και εγώ έφτασα πρώτη, σε ένα πολύ ζεστό χώρο που αμέσως με έκανε να νιώσω σαν το σπίτι μου...
Αυτό το σαν το σπίτι μου να το κρατήσουμε παρακαλώ, θα μας φανεί χρήσιμο παρακάτω. 

Και τώρα ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω τη παρέα μου.

Η Πόπη Γουόλικ Marketeer Γεύσης και Οίνου και ο κύριος της παρέας  ο οποίος είναι ο  Σίμος Γεωργόπουλος που  ασχολείται επαγγελματικά με το κρασί από το 1999 σαν αρθρογράφος και κριτικός οίνου και γεύσης.

Όταν λοιπόν δύο άνθρωποι με τόση συμπυκνωμένη γνώση στην γεύση, σε καλούν στο ΘάΜΑ,υποχρεωτικά οι προσδοκίες που δημιουργούνται είναι μεγάλες, για να μην πω τεράστιες.Tα κρασιά που θα συνόδευαν τα πιάτα μας ήταν προσεκτικά 
επιλεγμένα από τον Σίμο.
 Τα πιάτα άρχισαν να έρχονται και τα φιλικά γέλια και τα πειράγματα σταμάτησαν..τα πράγματα ήταν σοβαρά ,πολύ σοβαρά όμως!!!

Το φαγητό αληθινό,σπιτικό,απλό,με αυτήν την απλότητα που σε σκλαβώνει που λες δεν είναι δυνατόν να τρώω έξω....αποκλείεται να είμαι σε εστιατόριο! 
Από κάπου θα βγει η θεία μου με την γιαγιά μου και τις ποδιές τις λαδωμένες απο τις πολλές ετοιμασίες για το γιορτινό τραπέζι.
Γιατί αυτό μου θύμισε το... γιορτινό τραπέζι της οικογένειας μου. Βρισκόμουν σε μία γιορτή γεύσης που η κατσικομακαρονάδα ήταν η πρωταγωνίστρια αυτής της γιορτής.
Τα πιάτα λοιπόν όπως καταλάβατε ήταν σπιτικά όλα! 

Αληθινά σπιτικά όμως..όχι τύπου σπιτικά.


Η γουρουνοπόυλα και τα κεφτεδάκια με σάλτσα ήταν όνειρο το μόνο που θα άλλαζα ήταν τα γλυκά..και μαθαίνω ότι το άλλαξαν ήδη!
Ο Δημήτρης Χρονόπουλος θα επιμεληθεί τον κατάλογο των γλυκών στο ΘάΜα !


Ένα περιβάλλον φιλικών πλασμάτων με έκαναν και ένιωσα οικογένεια...Γιατί πως αλλιώς θα έβγαινε το οικογενειακό κλίμα αν οι ίδιοι δεν ήταν οικογένεια ;

Αφού τιθασεύσαμε τους γευστικούς μας κάλυκες,ήρθε η ώρα να γνωρίσω και τα πρόσωπα του μαγαζιού.

Ο Θάνος και η Μαντώ ζευγάρι στη ζωή και στην κουζίνα.
 Και ο Νίκος με την Μαρία αδέλφια και οικοδεσπότες  του μαγαζιού.
Θα ξαναπάω...όποτε ανεβαίνω στην Αθήνα, θα πηγαίνω πάντα...και θα παίρνω και φίλους μαζί.
Και όταν κάποιος με ρωτάει που θα φάει καλή τηγανητή πατάτα στην Αθήνα, 
θα του λέω στο ΘάΜα!

Άνθρωποι δοτικοί ....τόσο δοτικοί που μας έδωσαν και την συνταγή της κατσικομακαρονάδας για τα μάτια σας μόνο!


YΛΙΚΑ
1 κιλό κατσικάκι σε μερίδες
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κιλό ντομάτες φρέσκες
τριμμένες
5 γαρίφαλα
Eλαιόλαδο για σοτάρισμα
Aλατοπίπερο
1 πακέτο μακαρόνια χοντρά
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σοτάρουμε το κατσικάκι σε ελαιόλαδο μέχρι να ροδίσει. Αφού πάρει χρώμα από όλες τις πλευρές του, ρίχνουμε το κρεμμύδι και το σοτάρουμε μαζί με το κρέας. Στη συνέχεια ρίχνουμε τις ντομάτες, αλάτι, πιπέρι, τα γαρίφαλα, λίγο νερό και το σιγοβράζουμε για 2 ώρες. Λίγο πριν γίνει το κατσικάκι, βράζουμε τα μακαρόνια και σερβίρουμε με μπόλικη χωριάτικη μυζήθρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου