Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Πάντα μου άρεσε να Διαβάζω αντρικά περιοδικά.

Μικρότερη πίστευα (την εποχή που προσπαθούσα να αναλύσω τους άντρες)  ότι είναι πιο χρήσιμο να διαβάζω ένα αντρικό έντυπο από το Cosmopolitan (σελίδα 36 πέντε τρόποι για να είστε....).
Όταν τελείωσα με την ανάλυση τους μου έμειναν τα αντρικά περιοδικά και προσπάθησα να υιοθετήσω τον απλό τρόπο σκέψη τους (δύσκολο εγχείρημα).
Και σε εποχή Internet δεν θα μπορούσε να λείπει από τα αγαπημένα μου το Andro . Μου αρέσει ο τρόπος που προσεγγίζει τα θέματα ...η αντρική ματιά.
Και βέβαια ένα από τα αγαπημένα μου είναι το βιογραφικό του Σίμου Γεωργόπουλου.
http://www.andro.gr/author/georgopoulos/

Ο Σίμος Γεωργόπουλος θα είναι κοντά μας μέσα στον Μάρτιο
οπότε Μελετήστε!!!!!!!  Μην μας πιάσει αδιάβαστους!!!!!! 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου